Bangkok, daar zijn we weer! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hans en Monique - WaarBenJij.nu Bangkok, daar zijn we weer! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hans en Monique - WaarBenJij.nu

Bangkok, daar zijn we weer!

Door: Hans en Monique

Blijf op de hoogte en volg Hans en Monique

02 Oktober 2016 | Thailand, Bangkok

We landen om 06,40 plaatselijke tijd, eerst maar even koffie op het vliegveld. Daarna nemen we de taxi naar ons hotel, we kunnen meteen de kamer in. Hans wil even pitten maar Monique is over haar slaap heen en gaat lekker op het terras alles zitten bekijken en de sfeer alvast opsnuiven.
s' Middags gaan we lekker met de Praya boot taxi naar China Town, we lopen er lekker rond en het voelt alsof we niet weggeweest zijn. Bij Grand China op het kruispunt pikken we lekker een terrasje en vergapen ons opnieuw aan al het verkeer wat heel geordend door elkaar heen rijd. s' Avonds slenteren we oven Koh San Road en Soi Rambuttri en eten lekkere curry en fried Rice bij Magic Max, weet je nog Sjan en Rien en Annelieke en Peter? Die goochelaar met zijn kaarten?
Nog een afzakkertje bij de coctailbar en dan voelen we onze oogleden echt zwaar worden en gaan lekker slapen.

Zondagochtend: we verslapen ons en zijn te laat voor het ontbijt, dan maar lekker ergens op het terras een gebakken eitje en yoghurt met fruit eten. We besluiten om naar het oude paleis van koning Rama te gaan en het Dusit Park en moeten daarvoor weer met de Praya boot taxi....... eerst blijken we de boot de verkeerde kant opgenomen te hebben dus stappen we uit en nemen de boot weer terug, nu moeten we eruit bij pier Tewet..... die hebben we bij het eindstation nog niet gezien maar we moeten eruit..... na enig vragen blijkt dat die pier twee haltes van ons hotel af ligt, we hadden het ook kunnen lopen

• 02 Oktober 2016 - 14:24

Nelly:

Hoi Hans en Monique, geniet van jullie reis door Thailand, ik ga juliie verhalen weer lekker lezen, groetjes van ons.

• 02 Oktober 2016 - 14:51

Nancy:

Leuk om te lezen! Veel plezier en geniet ervan, maar dat lukt jullie wel

• 02 Oktober 2016 - 15:12

Ellen:

Geniet van jullie reis Monique en Hans!!!

• 02 Oktober 2016 - 16:08

Sjan En Rien:

Natuurlijk kennen wij Magie Max nog en ook de rest.was Thaise Guus er ook nog?hebben jullie het Koninklik paleis nu eindelijk bezocht???
    En wij zijn helemaal niet jaloers zucht.

• 02 Oktober 2016 - 16:33

Kathleen:

Ziet er allemaal goed uit en komt Annelieke ook jullie kant op. Geniet van jullie wel verdiende vakantie

• 02 Oktober 2016 - 16:52

Haha ja magic max herinner ik me nog wel :p
    Veel plezier in Thailand

• 03 Oktober 2016 - 12:40

Hennie:

Wat leuk dat jullie weer in Thailand zijn, geniet maar lekker van de komende tijd.
    Groetjes

• 05 Oktober 2016 - 06:54

José :

Natuurlijk voelt het goed om weer in bangkok te zijn. De sfeer en een lekkere massage voelen goed. Ben benieuwd wat voor bijzondere dingen jullie weer meemaken. Ik volg op afstand. Have fun

Tags: Bangkok